Tort cu crema de castane


Tort din pandispan cu cacao, cu crema de castane, imbracat in frisca


Blat
6 oua
6 linguri zahar
6 linguri faina
2 linguri cacao
1 praf de copt

Crema
300 grame pireu de castane
3 galbenusuri
100 gr zahar
240 gr lapte
esenta de rom..


Eu am separat albusurile de galbenusui si din cele 6 galbenusuri am oprit 3 la crema.Deci am facut blatul de tort..am batut albusurile spuma..am pus zaharul..galbenusurile ..iar apoi am pus faina si am amestecat cu lingura de lemn..cacao si praf de copt ..si l-am pus in tava , in care am pus hartie de copt.Se lasa cam 20 - 40 de minute ...depinde de cuptorSmile


Crema
Am pus laptele la fiert cu zaharul ..cand a inceput sa clocoteasca l-am turnat peste galbenuse..iar apoi le-am pus pe foc mic...pana se ingroasa..
Se ia de pe foc si se lasa la racit ,cand s-a racit se amesteca cu pireul de castane ..pe rand..cate 2 linguri de crema..se amesteca bine ..apoi iar punem crema ..pana terminam ..se adauga esenta de rom.

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs