Tort cu nuca, ciocolata si frisca


De mult nu am mai facut cate ceva dulce , am gasit reteta intr-o revista , dar am adaptat-o cu ce am avut .

BLAT
6 oua
6 linguri zahar
200 gr nuca macinata
6 linguri faina
70 gr ciocolata neagra rasa
1 praf de copt.

Albusele se bat spuma, se adauga zaharul , se mixeaza pana devine o bezea lucioasa, apoi se adauga galbenusele.
Separat se amesteca faina, cu nuca, ciocolata rasa,praful de copt.
Se incorporeaza in blatul de oua
Se da la cuptor in forma de 26 (diametru).
Se lasa la racit si se taie in doua.

SIROP
200 ml apa
2 linguri zahar
1 capuccino de ciocolata 
esenta de rom

CREMA
5 linguri de sirop 
1 plic gelatina
500 ml frisca 

Gelatina se pune la inmuiat in sirop , se lasa sa se hidrateze10 min.
Intre-timp se bate frisca bine, se adauga gelatina dizolvata, se omogenizeaza si se umple si se imbraca tortul.

DECOR
Nuca macinata
Glauza de ciocolata(3 linguri frisca lichida si 70 gr ciocolata neagra.

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs