Prajitura cu Nessquik


BLAT
4 oua
2 linguri apa
2 linguri ulei
4 linguri zahar
4 linguri faina
1 lingurita praf de copt

Albusurile cu apa se bat spuma, se adauga zaharul si se mixeaza pana devine ca o bezea.

Se adauga galbenusurile frecate cu ulei ,

iar la final faina amestecata cu praful de copt.

Se pune in tava (20x30), cu hartie de copt si se da la cuptor la foc potrivit 40 min,

Se scoate si se lasa la racit pe gratar.

CREMA

300 ml lapte
3 linguri amidon
3 linguri zahar
2 linguri nessqiuk
200 ml frisca lichida

300 ml lapte se pune la fiert cu zaharul, cand este cald se adauga nessquik-ul .

Amidonul se dizolva cu restul de lapte si se toarna peste laptele de pe foc cand clocoteste, se amesteca continuu pana se ingroasa.

Se lasa la racit , Frisca se bate si se incorporeaza in crema rece.


SIROP:

150 ml apa
1 lingura zahar
esenta de rom

Apa cu zaharul se pun pe foc pana se topeste zaharul, se amesteca cu esnta de rom si se lasa la racit.

DECOR

150 ml frisca batuta
1 lingura nessquik

ASAMBLARE

Blatul se taie in doua. Se insiropeaza o parte ,

se pune crema,

se pune cealalta parte iar deasupra frisca batuta si presaram nessquik






Comments

  1. Este si pe gustul meu!As sevri o bucatica!Te pup!


    P.S.Literele si cifrele imbarligate pe care mi le cere cand vreau sa public un comentariu aici la tine!Trebuie sa te duci la setari comentarii si sa scoti de acolo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serveste cu incredere!! Pup si eu Dia!!

      Ia uite mai sunt acum ? ca am dezactivat ce era in plus pe acolo :)

      Delete
  2. As servi o prajitura cu crema iar cea pregatita de tine imi place mult. Pup!

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs