Salata de boeuf


INGREDIENTE
3 pulpe de pui
4 morcovi
1 radacina patrunjel
1 radacina pastarnac
2 catrofi
6 castraveti murati
sare

Carnea, morcovii, pastranacul si parunjelul se pun la fiert.
Cand sunt fierte se scot la racit ,

apoi se toaca marunt. Se toaca si castravetii murati.

Se sareaza dupa gust.

MAIONEZA
2 galbenusuri fierte
1 galbenus crud
2 linguri mustar
150-200 ml ulei
zeama de lamaie.

Galbenusurile fierte se pun in castron si se piseaza cu furculita.
Se adauga galbenusul crud , se amesteca , iar apoi se adauga mustarul si zeama de lamaie, se amesteca din nou sa se omogenizeze.
Apoi se toarna uleiul putin cate putin mixand continuu, si tot asa pana cand maioneza nu curge din vas.

Maioneza se amesteca cu legumele si carnea.

Comments

  1. Nu am facut de ceva timp asa ca iau si servesc de la tine putina salata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu am facut , si nici nu faceam :D , dar a fost dorinta sotului :)

      Delete
  2. Ohhh ce pofta mi-ai facut! Nu am mancat de la Craciun!

    ReplyDelete
  3. Si mie mi-e pofta....mmm stiu ce le fac la ai mei in weekend ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danutza , ma bucur ca ai gasit ce sa le faci :)

      Delete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs