Pulpe de pui aromate cu legume chinezesti

Dupa cum am spus ieri , am nimerit saptamana asiatica la un magazin si cu ce am cumparat , am mai facut un fel de mancare .. sa mergem sa vedem ..

"Carne cu legume"
Sanatate , pe bune ! "

Portii: 4
Timp de pregatire: 15 min
Timp de preparare: 40 min
Timp total: 55 min

Avem de nevoie de urmatoarele:
INGREDIENTE
8 pulpe de pui
o punga de legume chinezesti
sare
piper
usturoi
curcumma
chilly
ghimbir
o lingura de miere
o lingurita sos de soia dark
o lingura de ulei de masline


Ei acestea fiind spuse , ne apucam de lucru ..
MOD DE PREPARARE

Pulpele se curata de piele si se spala, se pun la fiert 30 min.
Apoi se scot si se pun in tigaie , se condimenteaza cu sare, piper, usturoi, curcumma, praf de chilly si ghimbir macinat.Se pune un plonic din zeama in care au fiert pulpele si se lasa la rumenit , spre final se pune mierea si se mai lasa 2-3 min.
Se pue uleiul de masline in wok se pun legumele si se lasa 7-8 min, se adauga sosul de soia si sare si se mai lasa inca 2-3 min.

Masa este gata!!

Comments

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs