Strudel cu dovleac

Dragii mei daca tot este toamna si dovleacul este principal , am facut strudel , care a iesit minunat, mmm cu o aroma super..
"E rotund si este mare
Miezu-i galben la culoare
Foarte buna in prajitura
La fiecare imbucatura "

Portii: 12
Timp de pregatire : 20-30 min
Timp de coacere: 30-35 min

ALUAT
5-6 linguri smantana
un praf de sare
o lingura ulei
3 linguri zahar
un ou
praf de copt
Faina cat cuprinde


UMPLUTURA:
500 gr dovleac ras
5-6 linguri zahar
scortisoara
3 linguri gris


MOD DE PREPARARE
Am scris de ce avem nevoie , acum ne apucam de lucru , incepand cu umplutura.
Dovleacul ras se pune in cratita cu zahar si scortisoara si se lasa la calit pana se inmoaie(5-10 min). Apoi se adauga grisul, se amesteca si se lasa la racit.
Umplutura este gata , facem aluatul ..
Smantana, zaharul, sarea, uleiul si oul se pun in castron si se amesteca. Se pun cateva linguri de faina amestecata cu praf de copt si se omogenizeaza, apoi continuam cu adaugarea  de faina  pana obtinem un aluat ce poate fi intins cu sucitoarea.
Acum trecem la umplut ..
Aluatul se imparte in doua. Se intinde fiecare foaie , se pune dovleacul si se ruleaza.
Strudelele se pun in tava pe hartie de copt si se dau la cuptor la foc potrivit 30 -35 min.
Strudelul este gata si se poate servi cu zahar pudra.



Comments

  1. Gand la gand cu bucurie, ma pregatesc si eu sa fac ceva dulce cu dovleac, deci nu te mai vizitez :)))

    ReplyDelete
  2. vai!!! ce bunatate de strudel ai facut Andreea!!!! imi place ca ai facut tu aluatul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diana, da eu am facut aluatul , nu este ceva deosebit , este un aluat fraged !

      Delete
  3. o pufosenie aromata si tare tare delicoasa..!

    ReplyDelete
  4. Ce frumos arata, e bun si aromat!

    ReplyDelete
  5. ce bine am venit..............in toamna asta inca nu am mancat dovleac asa ca ma servesc de la tine!

    ReplyDelete
  6. Va multumesc dragele mele de aprecieri!! Ma bucur ca va place!! Va servesc cu drag daca doriti!

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs