Bilute cu visine

Tuturor ne place vestitul salam de biscuiti, dar noua ne plac si bilutele cu visine din visinata..
Am facut un desert rapid si gustos doar cu cacao , unt , zahar , esente, biscuiti...

"Un desert rapid si bun 
Imediat am sa va spun
Ce trebuie sa folosim 
Si cum sa il pregatim"!

Portii : 1
Timp total : 30-40 min

INGREDIENTE:
500 gr biscuiti macinati 
10 linguri zahar 
150-200 gr unt
250-300 ml apa
2-3 linguri cacao
esenta de rom Dr.Oetker
visine din visinata
nuca de cocos

MOD DE PREPARARE
Punem visinile din visinata la scurs, si pregatim bilutele.
Apa cu zaharul si cu untul se pun pe foc pana se topeste untul si da in clocot . Se adauga biscuitii macinati , se omogenizeaza, se adauga esenta de rom si cacaoa.
Se amesteca si se mai lasa 2-3 min apoi se lasa la racorit.
Luam din compozitie facem biluta, punem visina si inchidem bila. Se dau prin nuca de cocos.

P.S. Compozitia se face exact ca la salamul de biscuiti.
POFTA BUNA!!

Comments

  1. Ce mult imi plac aceste bilute ...

    ReplyDelete
  2. eu am fara unt reteta si sunt foarte gustoase si pun si vinsine sau cirese

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramona poate imi dai si mie reteta sa o incerc !!

      Delete
    2. iubita uite reteta 500 g biscuiti obinuiti
      200 ml apa sau copotu
      esenta de rom
      caco
      1 pachet de margarina
      zahar dupa gust
      Se da biscuiti prin masina de tocat carne (sau robot de buc )
      se amesteca cu apa si caco , romul ,margarina ,zaharul
      se formeaza bilutele

      Delete
    3. Multumesc Ramona , voi incerca si asa!!

      Delete
    4. nu ai pt ce sunt foarte bune eu bag in gura cate 2 odata si era sa ma inec cu el :))

      Delete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs