Prajitura cu blat de cacao si crema de vanilie

Foarte buna prajitura, am facut-o de Pasti



"Cu blat de cacao si crema de vanilie 
Am facut prajitura pentru familie "

Portii: 16
Timp total : 1hr 30 min

BLAT
4 oua
un praf de sare
2 linguri ulei 
4 linguri zahar
1 linguri cacao Dr.Oetker
3 linguri faina
un plic praf de copt Dr. Oetker

CREMA
625 ml lapte
6 linguri zahar
esenta de vanilie Dr.Oetker
6 linguri amidon Gustin Dr.Oetker
300 ml frisca

SIROP:
200 ml apa
2 linguri zahar 
esenta de vanilie Dr.Oetker


MOD DE PREPARARE
Incepem cu blatul: Albusurile se bat spuma cu praful de sare, se adauga zaharul si se mixeaza pana devin lucioase.In continuare se adauga galbenusurile frecate cu ulei , apoi faina cu praful de copt , iar la final cacaoa.Se pune in tava unsa sau cu hartie de copt (28 cm), se da la cuptor 30 -40 min. Se scoate si se lasa la racit pe gratar.

Crema: 500 ml lapte , cu zaharul si esenta de vanilie se pun pe foc. Cu laptele ramas(125 ml) dizolvam amidonul intr-un castron. Cand laptele de pe foc incepe sa clocoteasca , turnam amidonul si amestecam continuu sa nu faca cocoloase.Se lasa la racit , iar cand este rece batem frisca si o incorporam in crema.
Sirop: Eu l-am facut simplu , se pune apa intr-un castron si zaharul, se amesteca pana se dizolva zaharul si se adauga esenta de vanilie.
 

ASAMBLARE:
Se taie blatul in 2 se insiropeaza o parte, se pune crema,cealalta parte de blat insiropata, iarasi crema. Am glazurat cu sos de ciocolata si sos caramel cumparat.

POFTA BUNA!!!

Comments

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs