Floricele la wok

Vestitele floricele din copilaria noastra, daca mai tineti minte, eu imi aduc aminte ca se faceau in sita la jar , se faceau sub forma de bulgari , si Doamne ce bune erau ...
Eii acum ne-am modernizat nu le mai spunem floricele , le spunem popcorn, ca am adoptat termenul american ... M-am gandit ca decat sa cumpar de la toate colturile , unde primesti o mana de ele la pret destul de mare , mai bine fac ..:)
"Numai bune de rontatit
In fata unui film vestit"

Portii: 4
Timp de gatire: 5 min.

INGREDIENTE:
2-3 linguri de ulei 
100 gr porumb de floricele
sare

MOD DE PREPARARE
Foarte simplu si rapid.
Se pune uleiul in wok si se lasa la incins. Apoi se pune porumbul si se lasa sa se desfaca.Se pune capac pentru ca altfel veti avea numai floricele prin casa :D

Se misca wok-ul din cand in cand..
Si gata , va puteti pune la film ! Vizionare placuta !! :))

Comments

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs