Dovlecel umplut si pui tandoori

Am incercat ceva nou , care a avut un mare succes. Am facut un pui tandoori cu condimentul primit de la Adina(Mitinita) si cu alte adaosuri de la mine.
Foarte simplu si delicios!

Portii: 4 
Timp total: 2 hr

INGREDIENTE
4 pulpe superioare de pui 
condiment tandoori
sare
piper
putin colorant rosu praf 
4-5 linguri de iaurt de casa
2 dovlecei 
300-400 gr legume mexicane
putin ulei

MOD DE PREPARARE
Pulpele fara piele se condimenteaza cu sare, piper, condiment tandoori, colorant , adaugam iaurtul si omogenizam. Lasam carnea la frigider cel putin 30 min.
Am pus carnea in tigaie si al last-o la foc mic cu capac pana aproape a scazut de tot , am luat capacul si am lasat-o la rumenit putin.
Legumele mexicane se trag la tigaie cu putin ulei si se condimenteaza cu sare si piper.
Dovlecelul se curata , se taie in doua , se scot semintele si se umple cu legume. Jumatatile de dovlecel umplute se pun in tava de yena cu putina apa , se acopera cu folie si se dau la cuptor 20 min, pana se inmoaie dovlecelul.
POFTA BUNA!

Comments

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs