Jeleu de iaurt si compot de cirese

Am vazut jeleul de iaurt la un concurent Masterchef(Rares-unul dintre preferatii mei :)) si am facut si eu , doar ca in stilul meu .



INGREDIENTE
150 gr iaurt
100 ml compot de cirese
o lingurita gelatina
30 ml apa

Iaurtul si compotul se pun in castroane separate.

Gelatina se pune la hidratat 5-10 min, apoi se dizolva pe abur.
Se pune jumatate de gelatina in iaurt si jumatate in compot.
Se pune compotul in doua castronele iar apoi se toarna iaurtul si se da la frigider cateva ore, pana se incheaga.


Comments

  1. am vazut-o si in click parca sau doar pe fb ca acum sunt ametita de cate am vazut. arata exceptional!! >:D<

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs