Clatite banatene-Ana Lugojana

Dragii mei , n-am mai facut de mult clatite , asa ca am hotarat sa fac clatite banatene care sunt tare bune..
" Ou, faina, lapte
Pregatim clatite coapte
Umplutura din branzica
Si deasupra o spumica"

Portii: 6
Timp de pregatire: 20-30 min
Timp de preparare: 30 min 
Timp total: 1hr -1hr si 30 min.

INGREDIENTE:
CLATITE:
4-5 linguri faina
un praf de sare
1 lingura zahar
un ou 
si lapte cat cuprinde sa facem un aluat de clatite nici prea lichid nici prea gros.

UMPLUTURA:
300-400 gr branza de vaci 
4-5 linguri de zahar 
esenta de vanilie Dr.Oetker

MAI AVEM NEVOIE DE:
ulei pentru uns tigaia
unt pentru unt tava
3 oua
4-5 linguri smantana.

MOD DE PREPARARE
Incepem cu clatitele. Punem intr-un vas faina, sarea, zaharul si oul si adaugam laptele pe rand pana obtinem aluatul de clatite.Se unge tava cu ulei si se fac clatitele, care se coc si pe o parte si pe alta.
Branza se amesteca cu zaharul si esenta de vanilie , se umplu clatitele si se impacheteaza, ca un pachet. Se pun in tava de yena unsa cu unt.
Peste se pun galbenusurile de la cele 3 oua amestecate cu smantana si deasupra punem albusurile batute spuma.
Se dau la cuptor pana se rumeneste spuma.
POFTA BUNA!!!

Comments

  1. Mmm cat de bune pot fi. Daca mai ai vin si eu la o portie. Pup!

    ReplyDelete
  2. Delicioase clatitele astea si ti-au iesit foarte bine!

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs