Oua rosii

Dragii mei , am vopsit si eu oua, caci pana acum mama mi le facea :). 
Dar anul acesta Denisa mea a vrut si ea sa vada cum se vopsesc ouale cu frunze , asa ca ne-am pus pe treaba amandoua...

INGREDIENTE:
10 oua
250 ml apa clocotita
4-5 linguri otet
un plic vopsea lichida rosie
slanina
ciorap
frunze

MOD DE PREPARARE
Ouale se spala si se pun la fiert 3, 5, 7 minute in functie de cat vreti de tari .
Se scot si se pun pe ele frunzele spalate dupa care se pun in ciorap si se leaga.
Prepararea vopselei: apa clocotita, otetul . Se pun ouale in vopsea si se lasa intre 3-5 min . in functie de nuanta dorita.
Se scot pe un prosop , se taie ciorapul , se dau jos frunzele si se ung cu slanina.
Ale noaste au iesit asa si Denisa a fost tare incantata...

Comments

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs