Briose "Matase rosie"-Red velvet cupcakes

 


Intotdeauna m-am ferit de briose, nu stiu de ce , am descoperit o reteta tare faina si usoara. Va impartasesc si voua poate vreti sa faceti.Reteta este de la Diana's Kitchen, si o las aici Red velvet cupcakes

Portii: 12
Timp total: 30 min.

INGREDIENTE:
2oua
Un praf de sare
150 gr zahar
150gr kefir/ iaurt
240gr faina
120 ml ulei
1/2 lingurita bicarbonat 
1 lingurita praf de copt
Esenta de vanilie
1 lingurita cacao
Colorant rosu

DECOR:
150 ml frisca
200gr crema de branza
100gr zahar pudra
Esenta de vanilie.


MOD DE PREPARARE
Incepem prin a preincalzi cuptorul la 170 grade Celsius. Punem hartiile de briose in tava speciala, sa fie pregatite.

Punem oulae cu praful de sare intr-un bol, adaugam zaharul si mixam 5 minute. Adaugam uleiul si esenta de vanilie, mixam pana se incorporeaza.
In continuare intr-un bol amestecam faina, praful de copt, bicarbonatul si cacaoa.
Punem o treime din kefir, mixam, o treime din faina, mixeam si tot asa pana terminam.
La final adaugam colorant rosu si mixam sa pigmentam , punem in forme de briose, atentie, le umplem doar o treime sa aiba loc sa creasca.



Le dam la cuptor pentru aproximativ 20-25min. Le scoatem si le lasam la racit.
Pentru decor am folosit crema de branza gata facuta, am gasit in comert.



Comments

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs