Drob de pui 2-Chicken loaf 2



 


Va pup dragilor, dupa cum vedeti nu am postat de mult timp, nu pentru ca nu as vrea, doar ca nu prea am timp. 
Ma puteti urmari pe pagina de Facebook, pe care o folosesc mai des decat Instagramul, pagina mea o gasiti in stanga paginii de blog.
Astazi va voi scrie reteta de drob de pui pe care am facut-o ieri. Am facut de pui pentru ca ai mei nu prea agreeaza organele de miel si sunt sigura ca si dintre voi nu agreeati mielul. Se face foarte simplu, haideti sa va spun si cum.

INGREDIENTE
500 gr ficat de pui
5 pulpe superioare medii 
2 oua fierte tare
3 oua crude
1 legatura ceapa verde
Putin ulei pentru calit ceapa
100 gr marar proaspat
100 patrunjel proaspat
Sare 
Piper 

MOD DE PREPARARE
Inainte de toate spalam ficatul si pulpele si le punem la fiert. 2 oua se pun la fiert , le fiercer in jur de 10min, sa fie tari, apoi se lass la racit si se curata.
Ficatul si pulpele, dupa ce sunt fierte se scoat intr-o strecuratoare si se lasa la racit.
Incepem si tocam pulpele si ficatul de pui,punem intr-un bol, tocam si patrunjelul si mararul.  Ceapa se toaca si se caleste in putin ulei, se lasa deoparte la racit. Mai departe adaugam si cele 2 oua crude si ceapa, condimentam cu sare si Piper dupa gust.



Preincalzim cuptorul la 170 de grade si punem in tava hartie de copt.
Punem o treime din compozitie, ouala fierte apoi restul de compozitie. Oul ramas se bate cu furculita cu un praf de sare si se pune deasupra. 



Se da la cuptor pentru 30-40 min. Se scoate se lass la racit si apoi se taie.



Pofta buna sa aveti!


Comments

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs