Mici-Beef and pork kebabs

 

Dragii mei mie imi plac micii facuti in casa, cred ca si voua va plac. De obicei eu ii fac cu o zi inainte de ai gati. Haideti sa va spun si cum ii fac eu, daca va place reteta va invit sa ii incercati si sa imi spuneti daca v-au placut.

INGREDIENTE:

2kg carne tocata de vita

1kg carne de porc

O capatana si jumatate de usuroi

2 linguri de sare

2 linguri de Piper

4 linguri de boia de ardei

2 linguri de cimbru uscat

1 lingura ienibahar

1 lingura de bicarbonat

600 ml apa rece.


Mod de preparare

Eu de obicei iau bucati de carne si o macin, dar se poate folosi si carne gata tocata din comert. Usturoiul se curata si se macina si el daca macinati carne, daca nu se da pe razatoarea mica.

Carne se pune intr-un bol mare sau lighting, se adauga toate condimentele si bicarbonatul. Se incepe framantarea prin adaugarea apei reci, putin cate putin.

Se acopera si se lasa la rece de pe o zi pe alta.

Pofta buna!




Comments

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs